Bestellen & betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (Mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.

Indien je je hebt bedacht, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit jouw winkelmand halen.
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop 'naar de kassa' en vervolg je de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Acceptgiro: Afterpay
  • Fashion Cheque

Als je kiest voor acceptgiro, dan ontvang je binnen twee weken na je bestelling de acceptgiro van de door jou bestelde goederen. Deze dien je dan direct te betalen. Indien je artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen in mindering van het totaal door jou te betalen bedrag gebracht.

Worden er betaalkosten berekend?
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je jouw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in jouw betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, jouw bestelling wordt direct verwerkt en verzend klaar gemaakt. Je kunt jouw bestelling uiteraard altijd retour sturen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland

  • PostNL: Bestelling voor 21:00 uur, de volgende werkdag in huis. Geen leveringen op zondag en maandag.
  • DHL servicepoint: uiterlijke levertijd is vier werkdagen. Je haalt jouw bestelling zelf op bij het DHL point wanneer het je uitkomt

Voor België

  • B Post: Bestelling voor 21:00 uur, binnen 2 dagen in huis
  • B Post afhaalpunt : uiterlijke levertijd is vier werkdagen. Je haalt jouw bestelling zelf op bij het afhaalpunt wanneer het jou uit komt

Voor Duitsland

  • UPS: Bestelling voor 21:00 uur, binnen 2 dagen in huis

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen binnen Nederland. Voor België en Duitsland brengen wij de volgende bedragen in rekening:

  • UPS €3,95
  • Bpost €3,95