Reserveren

Bij mijn artikel staat 'Reserveer nu' wat houdt dit in?
Dit houdt in dat het desbetreffende artikel alleen verkrijgbaar is in onze winkel en niet online. Dit artikel kun je alleen reserveren.

Zijn alle maten in de winkel voorradig?

Door het kopje ‘reserveer in winkel’ aan te klikken, kun je de actuele voorraad zien.

Hoe reserveer ik een artikel?
Door het kopje ‘reserveer in winkel’ aan te klikken, kun je de reservering plaatsen. Geef aan welke maat je wilt reserveren en vul je gegevens in. Daarna is je reservering voltooid.

Hoe veel maten kan ik tegelijkertijd reserveren?
Je kunt maximaal 2 artikelen reserveren.

Hoe veel verschillende artikelen kan ik tegelijkertijd reserveren?
Je kunt 1 artikel per keer reserveren. Wil je verschillende items reserveren, kun je opnieuw een reservering plaatsen.

Wanneer ontvangt ik een bevestigingsmail?
Zodra je de reservering hebt gemaakt, ontvang je een mail dat wij jouw reservering hebben ontvangen. Daarna worden de artikelen uit de winkel gehaald. Wanneer de artikelen apart hangen, ontvang je een bevestigingsmail. De reserveringen worden verwerkt tijdens de openingstijden van dinsdag t/m zaterdag. Op deze dagen ontvang je binnen 3 uur een bevestiging. Wanneer je op zondag of maandag een reservering plaatst, ontvang je op dinsdag de bevestiging.

Hoe weet ik dat dat mijn reservering apart hangt?
Je ontvangt de bevestigingsmail mail binnen 3 uur tijdens de openingstijden van dinsdag t/m zaterdag. Zodra deze mail is verzonden, hangen de artikelen voor je klaar en kun je deze ophalen.

Hoe lang blijft mijn reservering apart hangen?
Je reservering blijft maximaal 3 dagen apart hangen. (Inclusief de dag wanneer je de bevestigingsmail ontvangt) Onze openingstijden zijn van dinsdag t/m zaterdag. Daarna gaan de artikelen weer terug de winkel in. Inclusief de dag wanneer je de bevestigingsmail ontvang.

Waar kan ik de reservering ophalen?
Je kunt de reservering ophalen in onze winkel bij de kassa. Houd altijd je ordernummer bij de hand.

Waar kan ik het artikel afrekenen?
Je kunt het artikel alleen in de winkel afrekenen.

Ik heb een vraag over een 'Reserveer nu' artikel.
Je kunt het beste contact opnemen met onze winkel op telefoonnummer: 0186-661700

Kan een 'Reserveer nu' artikel ook verzonden worden?
'In Store Only' artikelen kunnen alleen in onze winkel opgehaald worden en niet worden verzonden.

Kan ik SALE artikelen reserveren?
Tijdens de SALE kunnen er geen artikelen gereserveerd worden.

Ik zie bij de filters online & offline, wat is dit?
Online vink je aan wanneer je alleen artikelen wilt bestellen die je laat verzenden.
Offline vink je aan wanneer je artikelen wilt reserveren, je vindt hier alleen “In Store Only” artikelen.
Klantenservice